Via deze site kunt u, uw thuis verzorgingsproducten van Absolution, Fillmed en Esthederm bestellen en uiteraard kunt u contact opnemen voor u huid advies. 

Reiniging

Mix Essentials (creme's)

Match Solutions (serums)

Oog en lip verzorging

Maskers

Bodycare

Fillmed Skin Perfusion

Zonnecosmetica Institute Esthederm

Bedenktijd/retour
Niet blij met je ontvangen product(en)? U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst
zonder opgave van reden te retourneren. Wanneer het product ongebruikt en ongeopend is kan dit
(goed verpakt) retour gestuurd worden. Retourkosten voor eigen rekening.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour
van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met
melanie.love4skin@gmail.com
Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Levertijd & verzendkosten
Ik doen zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. De vermelde
prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL.
Contact
Ik doe mijn uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u mij eenvoudig kunt contacteren.
Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u mij bereiken middels de volgen

Beautysalon Love 4 Skin
Amsterdamsevaart 128
2032EG Haarlem
06-36183385
melanie.love4skin@gmail.com

KVK 61947180
BTW NL002079129B85

Garantie & Klachten
Garantie
Ik geef om mijn producten en doen logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te
leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets
anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht ben ik
aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de
levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het
Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een
redelijke termijn contact op te nemen met mij. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.
Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met mij opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor
vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten
eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar melanie.love4skin@gmail.com
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling
via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden
via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden
op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij
om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaalmethodes
Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

- Ideal